Wyniki I. etapu konkursu "Złote Spinacze"
Spośród 57. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 18 projektów z 6 kategorii
Spośród 57. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 18 projektów z 6 kategorii.
"Biorąc pod uwagę ilość zgłoszonych prac, jak i ich poziom merytoryczny, nominacja sama w sobie jest już ogromnym wyróżnieniem" - powiedział Paweł Trochimiuk, Przewodniczący Jury Konkursu "Złote Spinacze" - "Gratulujemy autorom nominowanych projektów i życzymy im sukcesów w dalszych etapach konkursu. Jednocześnie liczymy, iż dla autorów prac, które nie zostały tym razem nominowane do II. etapu, wyniki te stanowić będą wyzwanie do uczestnictwa w kolejnych edycjach konkursu i motywację do doskonalenia zawodowego".
Decyzję podjęło jury składające się ze znanych dziennikarzy i specjalistów w zakresie komunikacji, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR. Wśród nominowanych znajdują się zarówno firmy, jak i agencje PR. Oto lista nominowanych:
Kategoria 1 - PR korporacyjny
Kategoria 2 - PR produktu
Kategoria 3 - Kampania edukacyjna
Kategoria 4 - Komunikacja kryzysowa
Kategoria 5 - Public Affairs & Lobbying - VAT w budownictwie - GGK - Kratka - ComPress
Kategoria 6 - Kampania społeczna
Autorzy nominowanych prac mają teraz 2 tygodnie czasu, do 31 października 2003 r. na dostarczenie pełnej dokumentacji realizowanych działań, a następnie jury dokona wyboru zwycięzców. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek "Złotych Spinaczy" nastąpi w dniu 28 listopada br. na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton.
Dołącz do dyskusji: Wyniki I. etapu konkursu "Złote Spinacze"