SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wyskocz z kapci” - buty New Balance w promocji wody Nałęczowianka (wideo)

Nowa kampania reklamowa wody Nałęczowianka (produkowanej przez Nestlé Waters) pod hasłem „Wyskocz z kapci” ma zachęcić Polaków do codziennej aktywności i witalnego stylu życia. Działania realizowane w prasie, telewizji, internecie oraz w kanałach społecznościowych przygotowały MEC, Albedo, 3M projekt, 121PR i Q&A Communications.

Kampania potrwa do 30 listopada br. Głównym jej celem jest wsparcie sprzedaży Nałęczowianki poprzez przekonanie konsumentów, że picie tej wody to doskonały sposób, aby pozostać aktywnym każdego dnia. Akcja skierowana jest głównie do kobiet w wieku 25-45 lat.

Akcja obejmuje loterię promocyjną, w ramach której do końca listopada w sprzedaży będą specjalnie oznaczone zgrzewki Nałęczowianki. Aby wziąć udział w akcji, należy kupić trzy butelki produktu i przesłać SMS-em numer paragonu. Uczestnicy zabawy, którzy otrzymają wiadomość zwrotną o wygranej, powinni odesłać swoje kapcie, z których symbolicznie wyskoczyli. Zdjęcie kapci znajdzie się na t-shircie, który otrzymają jako nagrodę wraz z butami New Balance.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa obejmuje prasę, telewizję, internet (m.in. serwisy VoD, social media, notyfikacje graficzne geotargetowane na Warszawę) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Za koncepcję i organizację loterii odpowiada agencja Albedo Marketing, spot we własnym zakresie przygotowało Nestlé Waters, a reklamy prasowe - agencja 3M Projekt. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, za komunikację w mediach społecznościowych - agencja 121PR, a za działania PR - agencja Q&A Communications.

Dołącz do dyskusji: „Wyskocz z kapci” - buty New Balance w promocji wody Nałęczowianka (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl