Wystawy, wykłady i spotkania – rusza Polski Festiwal Reklamy
Rozpoczyna się szósta edycja Polskiego Festiwalu Reklamy. W ramach tego cyklu organizowane są wystawy, wykłady i spotkania dotyczące historii i obecnej sytuacji sztuki reklamowej.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji Polskiego Festiwalu Reklamy jest 20-lecie rynku reklamowego w naszym kraju. I tak w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego rusza wystawa „Reklama w Polsce, Polska w reklamie, czyli 20 lat burzliwych przygód polskiej świadomości reklamowej”, a w Europejskim Centrum Muzyki i Sztuki – ekspozycja „Ilustracja PL 2010”. Inne wystawy są organizowane w Państwowym Muzeum Etnograficznym („Świetnograficzne – polska grafika reklamowa 1918-1989”), IWP („Brand Design Reviewu 2010”) oraz w Galerii Apteka Sztuki (fotografie Roberta Olejnika „Zona”). W ramach festiwalu zaplanowano również wykłady o komunikacji marketingowej i budowaniu marek przy użyciu brand design, weekend zabaw plastycznych dla dzieci w Zachęcie oraz wieczorne imprezy reklamowe.
– Chcemy pokazać szerokiemu gronu odbiorców, że reklama i sztuka przez duże „S”, czerpią inspiracje z tych samych źródeł – opisuje Anna Zimecka, dyrektor Polskiego Festiwalu Reklamy.
Dołącz do dyskusji: Wystawy, wykłady i spotkania – rusza Polski Festiwal Reklamy