„Wyzwanie smaku” Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)
W lipcu zacznie się druga edycja akcji „Wyzwanie smaku”, w ramach której konsumenci mogą sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD, Questia, Digital One i Ewesa.
W ramach kampanii organizowane będą eventy, podczas których wszyscy zainteresowani będą mogli wziąć udział w teście-zabawie i sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola (oba napoje będą podawane w nieoznaczonych kubkach). W tym roku serwowana też będzie Pepsi Max, wiosną br. wprowadzona w wersji bez cukru (więcej na ten temat).
Pierwszy raz akcja „Wyzwanie smaku” została zorganizowana w Polsce latem ub.r. (zobacz szczegóły).
Do emisji trafił już spot zapowiadający nową edycję kampanii, który też podsumowuje jej zeszłoroczną odsłonę. Ponadto działania są prowadzone w internecie, m.in. na facebookowym fanpage’u i w serwisie internetowym Pepsi.
Kreacją reklam zajęła się agencja BBDO Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, natomiast działania PR realizuje agencja Questia. Działania w internecie prowadzi agencja Digital One, a za organizację eventów odpowiada agencja Ewesa.
Dołącz do dyskusji: „Wyzwanie smaku” Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)
To od dekad znany fakt, że Pepsi zwykle wygrywa w "testach kubeczka" (podobno dlatego, że jest trochę bardziej słodka od Coca Coli), a potem i tak przegrywa w sklepach.