Wzmocnienie Działu Obsługi Klienta w Peppermint
Michał Nowak i Beata Sachajko dołączyli do Działu Obsługi Klienta agencji Peppermint.
Zmiany w Dziale Obsługi Klienta związane są z rozwojem agencji Peppermint i pozyskanymi w ostatnim czasie budżetami m.in. obsługi marki Lech i Redd's Kompanii Piwowarskiej.
Jak mówi Janusz Plencler - Client Service Director Peppermint - "Dołączenie Beaty i Michała do agencji to duże wzmocnienie zespołu Działu Obsługi Klienta. Oboje mają doświadczenie po stronie Klienta i w pracy z agencją reklamową, Szczególnie cenne są dla nas lata spędzone po stronie Klienta. W ten sposób realizuję strategię budowy zespołu Client Service opartego o ludzi świetnie rozumiejących kontekst marketingowy prowadzonych projektów."
Michał Nowak jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, kierunku zarządzanie i marketing. Ostatnio przez rok pracował w Grupie Handlowej Sp. z o.o. (Grupa Żywiec S.A.) na stanowisku zastępcy Regionalnego Dyrektora Sprzedaży. Wcześniej był związany przez 3 lata z agencją reklamową Just, gdzie pracował w Dziale Obsługi Klienta jako Account Executive realizując projekty dla takich Klientów jak: Lech Browary Wielkopolski S.A.(obecnie Kompania Piwowarska S.A.), Reemtsma Polska(obecnie Imperial Tobacco Polska) oraz Elbrewery Company Ltd. Następnie przez 4 lata pracował w Dziale Obsługi Klienta agencji reklamowej Men at Work, gdzie jako Account Director zajmował się m.in. obsługą takich Klientów jak: Unilever Polska, Beiersdorf-Lechia S.A.(obecnie NIVEA Polska S.A.), TP S.A., BZ WBK S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja. W agencji Peppermint w Dziale Obsługi Klienta zajmuje się obsługą Kompanii Piwowarskiej w zakresie realizacji projektów dla marki Lech. Michał prowadzi bardzo aktywny styl życia, a jego zainteresowania stanowi głównie muzyka.
Beata Sachajko jest absolwentką zarządzania i marketingu Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów MBA The Nottingham Trent University U.K. Beata ma duże doświadczenie po stronie Klienta i we współpracy z agencjami reklamowymi. Najpierw pracowała przez 2 lata jako specjalista ds. marketingu w firmie Emax S.A., a następnie przez 6 lat w firmie Smorawiński i Spółka S.A., gdzie jako Product Manager była odpowiedzialna za marki Rover i Land Rover. Ostatnio przez 2 lata prowadziła własną działalność gospodarczą.
W agencji Peppermint w Dziale Obsługi Klienta jest odpowiedzialna za obsługę Klientów w zakresie realizacji projektów dla marki Heyah - PTC oraz projektu "Badania całowania" dla NIVEA Polska S.A. Beata jeździ na rolkach i nartach, a w wolnym czasie czyta książki lub chodzi do kina.
Dołącz do dyskusji: Wzmocnienie Działu Obsługi Klienta w Peppermint