SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe

W bieżącym roku wydatki brytyjskich mediów na internetowe siecireklamowe wzrosną o 60 procent do około 385 milionów funtów.

Taką prognozę przedstawiła w swoim najnowszym raporcie firmaE-consultancy - informuje serwis Brand Republic.

E-consultancy oparła swoje dane na szacunkach zakładających30-procentowy wzrost wydatków na całym brytyjskim rynku reklamyonline (do 770 milionów funtów) oraz wzrost udziałów siecireklamowych w tych wydatkach z 40 do 50 procent.

Zdaniem firmy, tempo wzrostu wydatków na sieci reklamowe jestwyższe niż w przypadku ogólnych wydatków na internetową reklamę,gdyż klienci widzą coraz większy potencjał dla zwrotu inwestycjipoprzez korzystanie z takich sieci oraz większą szansę na skutecznedotarcie do pożądanej grupy odbiorców, np. poprzez wykorzystanietzw. behawioralnego targetingu.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków brytyjskich mediów na internetowe sieci reklamowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl