Wzrost wydatków na reklamę internetową firm z przemysłufarmaceutycznego
Wydatki na reklamę online przeznaczane przez firmy funkcjonujące wbranży farmaceutycznej osiągną w bieżącym roku w USA poziom 975milionów dolarów.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na raporteMarketera, oznacza to wzrost o 19 procent w porównaniu z rokiemubiegłym.
Z kolei w przyszłym roku wydatki te mają przekroczyć poziommiliarda dolarów (dokładnie 1,19 miliarda dolarów). W roku 2009wyniosą one 1,53 miliarda dolarów, a w 2010 1,95 miliardadolarów.
Kategoria farmaceutyczna będzie w obecnym roku stanowić 4,5procenta wszystkich wydatków na reklamę online w USA (w ubiegłymroku 4,9 procenta). Już za cztery lata wskaźnik ten wzrośnie wedługeMarketera do 5 procent, a wydatki wyniosą 2,2 miliardadolarów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę internetową firm z przemysłufarmaceutycznego