Wzrost wydatków na reklamę w hiszpańskich mediach
Wydatki na reklamę we wszystkich hiszpańskojęzycznych mediach rosły w ubiegłym roku szybciej niż cały rynek.
Wynika z danych firmy badawczej Nielsen Monitor-Plus.
W 2006 roku wydatki te osiągnęły poziom 5,6 miliarda dolarów.
Największy wzrost zanotowały stacje telewizyjne, gdzie na reklamę przeznaczono w ubiegłym roku o 364 miliony dolarów więcej niż w 2005 roku. Wydatki na reklamę w hiszpańskojęzycznych stacjach radiowych zwiększyły się o nieco ponad 30 procent. Z kolei telewizje kablowe zanotowały ponad 20-procentowy wzrost.
Najwięcej na reklamę w hiszpańskich mediach przeznaczyły firmy motoryzacyjne - 630,7 miliona dolarów. Następne w liczbie wydatków były domy towarowe (269,8 mln) i restauracje szybkiej obsługi (258,4 mln).
Dołącz do dyskusji: Wzrost wydatków na reklamę w hiszpańskich mediach