W reklamach x-kom babcia i nastolatka opowiadają o grach komputerowych (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów ze sprzętem elektronicznym x-kom. Kreacją reklam zajęła się agencja PZL.
W jednym ze spotów babcia przygotowująca ciasto w kuchni fachowo tłumaczy kilkuletniemu wnuczkowi, jak uniknąć śmierci w grze komputerowej. W innym nastolatka stara się przekonać rodziców do swojego chłopaka, którego zna wyłącznie ze wspólnego grania w internecie.
Obie reklamy kończą się hasłem głównym „x-kom - ponad standard”.
Jest to kolejna kampania sklepów x-kom, której kreację przygotowała agencja PZL. W poprzedniej - opartej na spotach w podobnej, żartobliwej stylistyce - podkreślano 15-lecie działania x-kom.
Reżyserią spotów zajął się Iwo Zaniewski. Wyprodukował je dom produkcyjny Film Republic, postprodukcja zajął się Coloroffon Film, a udźwiękowieniem - studio Halo Productions.
Dołącz do dyskusji: W reklamach x-kom babcia i nastolatka opowiadają o grach komputerowych (wideo)