Xevin Lab inwestuje milion złotych w Woodpecker.co
Inkubator technologiczny Xevin Lab, spółka zależna funduszu Xevin Investments, zainwestował 1 mln zł w Woodpecker.co - narzędzie dla firm z branży B2B do pozyskiwania nowych klientów.
Woodpecker.co to narzędzie online do automatycznej wysyłki spersonalizowanych zapytań typu cold email. Poprzez wykorzystanie odpowiednich algorytmów, Woodpecker wysyła spersonalizowane zapytania emailowe do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców - potencjalnych klientów. Narzędzie pozwala skupić się jedynie na kreatywnej części tego procesu (tworzeniu treści sekwencji emaili, załączeniu bazy adresatów, określeniu czasu wysyłki), a przejmuje najbardziej czasochłonną i żmudną część, czyli wysyłkę.
Ponadto Woodpecker automatycznie „odcina” z wysyłki kolejnych przypomnień (follow-ups) tych adresatów, którzy odpowiedzieli na któregoś z wcześniej wysłanych emaili. Oznacza to, że osoba odpowiedzialna za sprzedaż lub kontakt z partnerami przejmuje korespondencję z zainteresowanymi odbiorcami dopiero w momencie, gdy odpowiedzą oni na zapytanie mailowe wysłane z Woodpecker.co.
Dla odbiorców cała korespondencja wysłana z Woodpeckera wygląda jak wysłana ręcznie z osobistego lub firmowego adresu email: follow-ups zawarte są w tym samym wątku co wiadomość otwierająca, tak że adresat ma dostęp do pełnej historii korespondencji. Dodatkowo użytkownik Woodpeckera ma dostęp do statystyk (m.in. współczynnika otwarć i odpowiedzi), na podstawie których może ocenić skuteczność kampanii i zmodyfikować ją na podstawie aktualnych danych.
- Nasz projekt skierowany jest głównie do firm działających na rynku B2B w Europie Zachodniej i w krajach anglosaskich. (...) W gronie naszych pierwszych użytkowników są m.in. start-upy typu SaaS, software house’y, firmy consultingowe, jak również agencje specjalizujące się w pozyskiwaniu klientów biznesowych dla innych firm - powiedział Mateusz Tarczyński, współzałożyciel i prezes Woodpecker.co.
Aktualnie spółka Woodpecker.co pracuje nad funkcjonalnością agencyjną z bardziej rozbudowaną obsługą kont oraz zbiorczymi statystykami - dla agencji, które zajmują się pozyskiwaniem tzw. leadów dla firm B2B. Do tej pory spółka założyła ponad 100 kont testowych, dzięki którym użytkownicy mogą korzystać z pierwszej stabilnej wersji oprogramowania. Zapisy na beta testy poprzez stronę internetową Woodpecker.co wciąż trwają.
Dołącz do dyskusji: Xevin Lab inwestuje milion złotych w Woodpecker.co