Yahoo z Bebo
Firma Yahoo Inc. zawarła wyłączne partnerstwo z Bebo w sprawie sprzedaży reklam w brytyjskiej i irlandzkiej wersji serwisu społecznościowego.
Jak informuje agencja Associated Press, w ramach porozumienia Yahoo będzie sprzedawać większość reklam typu display i wideo na stronach Bebo, który w Wielkiej Brytanii i Irlandii jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym.
W obu tych krajach Bebo ma około 11,6 miliona użytkowników (na całym świecie 38 milionów). Z danych serwisu wynika, że jego przeciętny użytkownik ma od 13 do 24 lat i spędza w nim 40 minut dziennie.
Szczegóły finansowe porozumienia, które zacznie obowiązywać w IV kwartale bieżącego roku, nie zostały ujawnione, a jego czas trwania określono jako wieloletni. Szefowie Bebo wyrazili nadzieję, że współpraca z Yahoo w tym zakresie zostanie rozszerzona na pozostałe regiony świata.
źródło: AP
Dołącz do dyskusji: Yahoo z Bebo