Young Creatives 2005 r. częścią konkursu KTR
Podobnie jak w roku ubiegłym, polska edycja międzynarodowego konkursu Young Creatives 2005, organizowana przez KTR przy wsparciu firmy Best, jest częścią Konkursu Klubu Twórców Reklamy, organizowanego w ramach Festiwalu Reklamy KTR
W konkursie mogą brać udział młodzi kreatywni (do 28 roku życia). W preselekcji jury złożone z Zarządu KTR, wybrało 10 teamów, które 19 kwietnia w siedzibie Hewlett Packard stworzą prace kreatywne na zadany, jednakowy dla wszystkich temat, podany dopiero w dniu wykonywania prac. Jak co roku, do wykonania będzie kreacja do kampanii o tematyce społecznej.
Wszystkie dziesięć teamów zaczyna prace o 09:00 rano. Jury, które obraduje przy okazji konkursu KTR, wybierze trzy najlepsze prace, a firma Best zgłosi najwyżej oceniony team do konkursu Cannes Lions.
Dołącz do dyskusji: Young Creatives 2005 r. częścią konkursu KTR