YouTube przyciąga Hollywood w walce o telewidzów
YouTube liczy na pomoc znanych nazwisk z Hollywood w rywalizacji z tradycyjnymi stacjami telewizyjnymi.
Pod koniec zeszłego roku należący do Google serwis zapowiedział uruchomienie blisko 100 nowych kanałów z oryginalnymi programami (więcej na ten temat).
Na ten cel przeznaczono budżet w wysokości 100 milionów dolarów, a według najnowszych doniesień środki kierowane są m.in. na pozyskanie dużych nazwisk z tradycyjnej telewizji. Wymienia się tutaj Justina Lina, reżysera filmu "Szybcy i wściekli 5", który kręci także odcinki serialu komediowego "Community", Anthony'ego Zuikera. twórcy serii "CSI", oraz Nancy Tellem, byłą prezes CBS Entertainment.
Docelowo na YouTube pojawiać się ma 25 godzin oryginalnych programów dziennie. Serwis chce z nimi dotrzeć przede wszystkim do osób w wieku od 18 do 34 lat, które wolą oglądać treści wideo za pośrednictwem swoich smartfonów, tabletów i komputerów.
Dołącz do dyskusji: YouTube przyciąga Hollywood w walce o telewidzów