SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

YouTube zrezygnuje z formatu reklamy nakładki

YouTube ogłosił, że od 6 kwietnia zlikwiduje nakładki reklamowe na filmach. Platforma podkreśla, że nie chce widzom utrudniać oglądanie filmów.

YouTube poinformował, że od 6 kwietnia zlikwiduje nakładki reklamowe na filmach. Platforma stwierdziła, że likwiduje banery reklamowe „starszego formatu”, które pojawiają się i utrudniają oglądanie filmów, ponieważ „zakłócają oglądanie widzom”.

- Posunięcie to pomoże poprawić wrażenia widzów i „przenieść zaangażowanie na skuteczniejsze formaty reklam na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych” – twierdzi YouTube.

Platforma spodziewa się, że koniec formatu będzie miał niewielki wpływ na większość twórców, ponieważ nakładki reklamowe pojawiają się tylko na komputerach.

Pozostałe formaty dozwolone w odtwarzaczu wideo to te, które są odtwarzane przed, po lub w trakcie wideo; zachęcające do handlu elektronicznego reklamy typu „zobacz produkt”; i banery reklamowe na liście polecanych filmów.

Twórcy filmów często otrzymują wynagrodzenie tylko wtedy, gdy osiągną określone progi zaangażowania w reklamę, a niektórzy reklamodawcy płacili tylko za kliknięcie nakładek reklamowych, a nie tylko za wyświetlenie, więc prawdopodobne jest, że płatności za nakładki dla twórców były ograniczone.

Ponadto, gdy reklamy zawierają przyciski „pomiń”, twórcy nie otrzymują zapłaty, gdy użytkownicy zdecydują się pominąć reklamy.

 

Dołącz do dyskusji: YouTube zrezygnuje z formatu reklamy nakładki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzes
Bardziej utrudniają tymi prerollami
odpowiedź
User
Czemu mnie to nie dziwi
Odeszła baba od kierowania i od razu poprawa na lepsze
odpowiedź