SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z TVP i 4fun.tv do telewizji Interia.pl

Kontrowersyjny reality-show 'Ballzgirlz' to jedna z propozycji nowej ramówki telewizji Interia.pl, która dzisiaj ma swoją premierę.

Dzisiaj startuje nowa ramówki tv.interia.pl, telewizji internetowej portalu Interia.pl. Jako jedyna telewizja w Polsce zaprezentuje kontrowersyjny reality-show pt. Ballzgirlz. Jest to żeńska wersja słynnego Jackassa - premiera pierwszego odcinka w najbliższą niedzielę 12 listopada 2006 r. o godz. 20:00. Nowością będzie również program Niedobranocka, w ramach którego będą emitowane odważne filmy animowane (m.in. Ludek Paskudek). Pojawią się także własne programy oparte o produkcje i treści dostarczane przez internautów: Hydepark oraz Filmosy, zawierające treści z serwisu Video.Interia.pl.

- Opracowując nową koncepcję programową kierowaliśmy się zamiarem łączenia przekazu wideo z narzędziami komunikacji internetowej i chęcią pogłębienia aktywnego kontaktu z widzami - podkreśla Marcin Jędrych, Dyrektor ds. Multimediów i Rozrywki Interaktywnej. - Cel ten realizujemy także poprzez serwis telewizyjny, który ostatnio przeszedł radykalną przebudowę, zyskując bardziej dynamiczny i interaktywny charakter. Ramówkę nadal będziemy rozwijać, bo oglądalność naszej telewizji dynamicznie rośnie - dodaje.

Premierze jesienno-zimowej ramówki  towarzyszy również pojawienie się nowych prezenterów m.in. Vieslav’a, który przeszedł ze stacji 4fun.tv oraz Mery, dotychczas pracującej w TVP Katowice.

Obok wieczornych programów  - NetShow! i Combat, znanych z dotychczasowej, pilotażowej wersji tv.interia.pl, również w popołudniowym paśmie pojawią się nowe pozycje grane na żywo: E-misja - codzienny interaktywny talk-show oraz Transmisja - wideoczat z VIP’em zapraszanym do studia. Ponadto w skład nowej ramówki wejdą muzyczne programy tematyczne m.in. Polski mix - promujący tylko rodzime utwory, Clip fiesta - „grający” muzykę z klubowych parkietów, Alter rock - dla wielbicieli ciężkiego brzmienia oraz Old school - prezentujący klipy z lat 80-tych i 90-tych.

Nowością ramówki są też kolejne programy interaktywne, współtworzone przez internautów m.in. Interhity - lista najpopularniejszych wideoklipów tworzona na podstawie ocen wystawianych przez widzów, Clip4u - dedykacje teledyskowe, Zoom - magazyn kinowy, Gotowe do odsłuchu - utwory proponowane przez użytkowników.

Odnowiony serwis tv.interia.pl, umożliwia szeroką interakcję z użytkownikami i widzami m.in. poprzez: zamawianie piosenek z dedykacją, decydowanie o wyborze najlepszych teledysków tygodnia, tworzenie własnego programu muzycznego, kontaktowanie się z ekipą telewizji czy rekomendację ciekawych wydarzeń. Dzięki możliwości dzielenia się pomysłami i opiniami na temat programów na forum dyskusyjnym lub na czacie, internauci nie tylko wpływają na kształt emitowanych materiałów, ale i współtworzą aktywną społeczność widzów - podsumowuje Marcin Jędrych.

Wersja pilotażowa tv.interia.pl wystartowała w lipcu br. Zespół tworzą ludzie młodzi, związani dotychczas z tradycyjną telewizją.

Podobne informacje

Dołącz do dyskusji: Z TVP i 4fun.tv do telewizji Interia.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl