„Za co ich cenię” - Provident zmienia wizerunek (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Providenta mająca na celu zmianę wizerunku tej firmy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Za co ich cenię”, przygotowały agencja kreatywna White Rabbit i dom mediowy Starlink.
Rozpoczęta właśnie kampania Providenta ma nadać jego wizerunkowi cech emocjonalnych. W reklamach wypowiadają się klienci firmy, podkreślając jej ludzkie podejście w każdej sytuacji oraz zmianę, jaką w codziennym życiu może sprawić niewielka pożyczka. Akcja informuje również, że Provident ma 130 lat tradycji, a 90 proc. jego klientów jest usatysfakcjonowanych. Nowa konwencja kreatywna jest spójna z międzynarodowym pozycjonowaniem firmy w Europie i Meksyku.
Działania reklamowe - zaplanowane na co najmniej rok - obejmą telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, Puls, kanały tematyczne, TVP, Polsatu i Atmediów), prasę („Fakt”, „Super Express”, „Gazeta Wyborcza”, „Metro”, dzienniki Polskapresse i Mediów Regionalnych, „Tele Tydzień”, „Tele Świat”, „TV14”, „To&Owo”, „Kurier TV”, „Tele Max”, „Super TV”, „Tele Magazyn”, „Kropka TV”, „Tele Program”, „Pani Domu”, „Takie jest życie”, „Twoje Imperium”, „Z życia wzięte”, „Życie na gorąco”, „Tina”, „Chwila dla Ciebie”, „Rewia”, „Na Żywo”, „Kobieta i Życie”) oraz internet (Money.pl, Bankier.pl, TotalMoney.pl, Comperia.pl). Kreację kampanii przygotowała agencja kreatywna White Rabbit, za dobór mediów odpowiada dom mediowy Starlink. Spoty wyreżyserowała Katarzyna Adamik.
Dołącz do dyskusji: „Za co ich cenię” - Provident zmienia wizerunek (wideo)