Żabka po hamletowsku reklamuje „wielosztuki” (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej wspierającej promocję „Wielosztuki” w sklepach Żabka. Akcję przygotowały agencja Heart&Brain i dom mediowy OMD Optimum Media.
Promocja „Wielosztuki” została rozpoczęta w sklepach Żabka w połowie października. W ramach oferty niektóre produkty są okresowo dostępne w zestawach po kilka opakowań lub sztuk, kosztujących zdecydowanie mniej niż łączna cena pojedynczych opakowań.
- Są to często zniżki sięgające nawet 40 proc. - przekonuje Przemysław Kijewski, dyrektor strategii i marketingu Żabka Polska.
Promocja została wprowadzona na stałe. Oprócz sieci Żabka obowiązuje w sklepach Freshmarket, także należących do Żabka Polska.
W pierwszych reklamach wspierających promocję występował reporter telewizyjny, opowiadając o niej animowanym zwierzętom, które od połowy ub.r. reklamują Żabkę. Natomiast od połowy listopada emitowane są spoty, w których owad wystylizowany na aktora zadaje po hamletowsku pytanie „sztuka czy wielosztuki?”, na co jego kolega zauważa, że ta druga opcja jest tańsza.
Za kreację kampanii reklamowych Żabki odpowiada agencja Heart&Brain, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Optimum Media. Działania są prowadzone głównie w telewizji i radiu, a także w samych sklepach Żabka.
Dołącz do dyskusji: Żabka po hamletowsku reklamuje „wielosztuki” (wideo)