Gotowy obiad, spacer z psem i makijaż dzięki drugiemu śniadaniu w reklamach Żabki (wideo)
W nowych spotach sklepów Żabka z serii pod hasłem „Mały wielki sklep” mowa o gotowym obiedzie, spacerze z psem i lepszym makijażu. Za obsługę reklamową firmy odpowiadają agencja PZL i dom mediowy Blue 449.
Trwająca od ponad trzech lat seria spotów Żabki pokazuje zabawne dialogi klientów i sprzedawców jednego z tych sklepów.
W nowych reklamach kobieta kupuje baton przed spacerem z psem, inna klientka chwali się, że dzięki kupowaniu jedzenia na drugie śniadanie ma więcej czasu na makijaż, natomiast mężczyzna kupuje gotowe danie na obiad.
Reklamy prezentują promocje dotyczące różnych produktów, które będą obowiązywały przez najbliższe tygodnie.
W poprzednich spotach Żabki mowa była m.in. o kapciach na karnawał i postanowieniach noworocznych, a we wcześniejszych - o hot-dogach i zakupie jedzenia dla ukochanego kota.
Działania reklamowe Żabki są realizowane m.in. w telewizji, internecie oraz samych sklepach.
Według danych z KRS w 2017 roku Żabka Polska na działania marketingowe wydała 41 mln zł.
Za kreację reklam Żabki odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Blue 449.
Dołącz do dyskusji: Gotowy obiad, spacer z psem i makijaż dzięki drugiemu śniadaniu w reklamach Żabki (wideo)