Żabka usprawni procesy dostaw do sklepów
Sieć sklepów franczyzowych Żabka Polska pracuje nad wdrożeniem elektronicznego podpisu w logistyce.
Żabka pracuje nad wprowadzeniem elektronicznego obiegu dokumentów w procesie dostaw do swoich ponad 6 tysięcy sklepów, który usprawni proces, zoptymalizuje czas i koszt przeprowadzanych działań logistycznych. Dzięki e-podpisowi dostawy staną się dla franczyzobiorców szybsze i bardziej wygodne, przy tym praktycznie całkowicie zredukują do minimum liczbę dokumentów papierowych.
Żabka usprawni logistykę
– Mając na uwadze jak najbardziej zrównoważony rozwój i wyzwania, jakie stawia przed nami logistyka we wciąż rozwijającej się sieci convenience, chcemy stworzyć szybki, jeszcze bardziej nowoczesny i optymalny ekologiczne łańcuch dostaw dla obsługi naszych sklepów, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości i w poszanowaniu dla środowiska naturalnego. Wprowadzenie e-podpisu to niewątpliwie ważny krok w kierunku całkowitej redukcji dokumentacji papierowej i budowania jeszcze nowocześniejszej logistyki naszej sieci – komentuje Adam Manikowski, wiceprezes zarządu ds. operacyjnych firmy Żabka Polska.
Wdrożenie e-podpisu przyniesie minimalizację ewentualnych błędów w trakcie dostaw oraz przełoży się na ograniczenie procesu archiwizacji dokumentów. Wpłynie także na stopniowe zmniejszanie do niezbędnego minimum ilości obiegu dokumentów drukowanych w procesach logistyki dostaw do placówek.
W projekt pracy nad wdrożeniem e-podpisu zaangażowanych było wielu pracowników Żabki, przede wszystkim z logistyki, działu prawnego i IT, jak również franczyzobiorcy, którzy testowali technologię.
Żabka Polska należy do Funduszu CVC Capital Partners. Obecnie w naszym kraju działa ponad 6000 sklepów sieci. Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie.
Dołącz do dyskusji: Żabka usprawni procesy dostaw do sklepów