Zachowania klientów w sieci
Klienci szukający w sieci informacji o elektronicznychproduktach, wydają więcej w sklepach.
Konsumenci szukający w Internecie informacji o telewizorach iaparatach cyfrowych, podczas zakupu w sklepie wydają średnio o 10procent więcej pieniędzy od tych, którzy nie postępują w ten sposób- wynika z badania Yahoo i ChannelForce.
Internet okazał się najważniejszym źródłem poszukiwaniainformacji o aparatach cyfrowych i odbiornikach telewizyjnych. 75procent badanych, którzy robili rozeznanie przed zakupem produktu wsklepie, kierowało się do Internetu. Tutaj z koleinajpopularniejsze były internetowe strony sklepów, stronyproducentów i wyszukiwarki internetowe.
80 procent badanych, którzy szukali w Internecie informacjiprzed zakupem, nabyli w sklepie produkt, który wcześniej sobiewybrali. Na decyzję pozostałych 20 procent wpływ miałsprzedawca.
Badanie zostało przeprowadzone między lutym i marcem bieżącegoroku w amerykańskich sklepach Best Buy, Circuit City, Fry's iTarget. Wzięło w nim udział 1100 klientów tych sklepów.
Dołącz do dyskusji: Zachowania klientów w sieci