SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zacisze” z Piotrem Cyrwusem i Iwoną Wszołkówną nową etiudą filmową Showmaxu, reżyserem Bartosz Kowalski

Rusza nowa kampania platformy Showmax, promowana etiudą filmową „Zacisze” w reżyserii Bartosza Kowalskiego. Za realizację działań odpowiada agencja Bridge2Fun.

„Zacisze” to 13-minutowa produkcja z gatunku kina grindhouse, łącząca horror, komedię i thriller. Na bohaterów zmierzających na beztroskie wakacje, na kemping „Zacisze”, czekają jednak o wiele większe emocje, niż się tego spodziewają.W etiudzie zagrają Piotr Cyrwus i Iwona Wszołkówna, za reżyserię odpowiada Bartosz M. Kowalski, twórca „Placu Zabaw”. Na platformie Showmax można oglądać ją od 1 sierpnia.

Kampanię przygotowała agencja Bridge2Fun. Ta sama agencja wyprodukowała poprzednie etiudy Showmaxu - „Czerwony punkt” w reżyserii Patryka Vegi oraz „Ksiądz” Wojtka Smarzowskiego.

- Takie produkcje na polskim rynku się nie pojawiają. Dzięki temu, że nasz klient ma odwagę robić rzeczy niecodzienne, a my mamy pomysły, powstają naprawdę wyjątkowe produkcje. Efekty w całości można oglądać na platformie Showmax - komentuje Rafał Baran, prezes Bridge2Fun.

Kampania składa się z dwóch części - zapowiedzi i rozwinięcia fabuły filmu. W pierwszej odsłonie emitowane będą 30-sekundowe spoty emitowane w telewizji i internecie, następnie pojawią minutowe filmy benefitowe. Komunikację uzupełniają plakaty i projekty graficzne. Za produkcję odpowiada FilmIT, za postprodukcję - studio Lunapark. Zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD. Kreacją zajęli się Jacek Wójcik, Szymon Demirkol oraz Michał Sosiński.

Showmax to internetowy serwis subskrypcyjny VOD, który wystartował w Polsce na początku bieżącego roku. W swojej ofercie ma m.in. miniserial „Ucho Prezesa", serial "Opowieść podręcznej", a także filmy i seriale polskie i zagraniczne.

Dołącz do dyskusji: „Zacisze” z Piotrem Cyrwusem i Iwoną Wszołkówną nową etiudą filmową Showmaxu, reżyserem Bartosz Kowalski

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zażenowany
"teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią 30-sekundowe teasery emitowane w telewizji i internecie, następnie pojawią minutowe spoty benefitowe. Komunikację uzupełniają plakaty i artworki"

K wasza mać czy nie da się po polsku?
0 0
odpowiedź
User
Do Zażenowany
Kiedy tak piszą o sobie to wydaje im się że są mądrzejsi. To jest nieuleczalne
0 0
odpowiedź
User
Rumi
Fajna realizacja. Żal, że nie ma więcej takich klientów...
0 0
odpowiedź