Zagraj swoją tożsamością - Nokia Game
21 października rusza Nokia Game 2002, interaktywna gra przygodowa organizowana przez firmę Nokia, która będzie toczyć się pomiędzy 11 a 29 listopada w ośmiu językach, na obszarze 25 państw równocześnie.
Podczas gry jej uczestnicy otrzymają misję, którą będą musieli ukończyć w ciągu następnych 20 dni. Zwycięzcami będą ci zawodnicy, którzy najpełniej zrealizują postawione zadania, to znaczy zdobędą najwięcej punktów. Nowością w porównaniu z poprzednimi wersjami Nokia Game jest to, że w tym roku gracze zarówno czynni jak i okazjonalni będą mieli możliwość gry na swym własnym poziomie. Dzięki nowej koncepcji gry, zawodnicy będą mogli w niej uczestniczyć 24 godziny na dobę, jeżeli tylko będą tego chcieli. Będą też mogli wysyłać na serwer i rozpowszechniać stworzone przez siebie materiały, aby w ten sposób zaskoczyć innych graczy lub im zaimponować. Dodatkowym wyzwaniem dla zawodników będzie stworzenie nowej tożsamości na potrzeby gry i zbadanie, korzystając z tej tożsamości, granic pomiędzy fikcją a rzeczywistością. Bliska współpraca z największymi na świecie muzycznymi firmami wydawniczymi zaowocowała tematem gry, który nauczy jej uczestników arkanów współczesnego biznesu muzycznego.
Do przekazywania graczom informacji, wskazówek i instrukcji Nokia Game wykorzystuje Internet, SMS y, czat, połączenia IVR (interaktywna odpowiedź głosowa) i minifilmy rozsyłane siecią. Udział w grze jest bezpłatny.
Aby wziąć w niej udział, trzeba mieć dostęp do Internetu, adres poczty elektronicznej i telefon komórkowy odbierający krótkie wiadomości. Nie ma też żadnych ograniczeń wiekowych, ale osoby niepełnoletnie muszą uzyskać zgodę swych opiekunów na włączenie się do zabawy.
Na koniec gry najlepszych 10-100 graczy w każdym kraju zdobędzie specjalny nowy telefon Nokia 3650 z wbudowanym aparatem cyfrowym, odtwarzaczem i camkorderem. Zwycięzcy będą w swych regionach jednymi z pierwszych posiadaczy i użytkowników tego nowego telefonu.
"Już po raz czwarty organizujemy Nokia Game dla użytkowników telefonów komórkowych. W ubiegłym roku w grze uczestniczyło ponad pół miliona zawodników i spodziewamy się, że co najmniej tyle samo, jeżeli nie więcej, włączy się do zabawy w tym roku. Zawodnicy mogą tworzyć własne strony, służące do wymiany informacji i materiałów, które sami opracują", powiedział Pekka Rantala, wiceprezes działu Marketing Services w Nokia Mobile Phones. "Ten rodzaj działań promocyjnych świetnie pasuje do naszego hasła 'connecting people' (łączymy ludzi) i odzwierciedla rosnące znaczenie rozrywki w usługach komórkowych".
Dołącz do dyskusji: Zagraj swoją tożsamością - Nokia Game