Zakaz dla reklamy smartfonu Motoroli (wideo)
Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority (ASA) wprowadziła zakaz dla telewizyjnej reklamy smartfonu Motorola Atrix.
Kontrowersje wzbudziła zawarta w reklamie teza, że Motorola Atrix jest "najpotężniejszym smartfonem na świecie". ASA otrzymała dwie skargi od osób argumentujących, że mocniejszy procesor oferuje Samsung Galaxy S II i9100.
Motorola co prawda przyznała, że smartfon Samsunga jest wyposażony w szybszy procesor (1.2GHz wobec 1GHz), ale przekonywała jednocześnie, iż połączenie wszystkich funkcji w jej urządzeniu usprawiedliwia promowanie go jako "najpotężniejszego".
Organizacja uznała jednak, że spot Motoroli wprowadza odbiorców w błąd i zakazała jego dalszej emisji w dotychczasowej formie. Firma nie może też używać spornej tezy w żadnych innych materiałach reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Zakaz dla reklamy smartfonu Motoroli (wideo)