Zakazany spot sieci komórkowej Play (wideo)
Stacje telewizyjne odmówiły emisji spotu reklamowego nowej ofertysieci komórkowej Play "Mix za 10 zł", gdyż - w ich opinii - możeona mieć negatywny wpływ na moralny rozwój małoletnich.
Nowa kampania reklamowa sieci komórkowej Play "Mix za 10 zł"komunikuje, że za jedyne 10 zł można nabyć nową ofertę w Playu. Wspocie telewizyjnym chłopiec dostaje od taty 10 zł i nieoczekiwaniewybucha płaczem, po czym demoluje mu samochód. W reklamiezewnętrznej boy hotelowy i kelnerka z niesmakiem patrzą nadziesięciozłotowy napiwek. Kreację przygotowała agencja Brain.
Ta obraźliwie niska suma wystarcza jednak całkowicie namiesięczne użytkowanie Mix w Play - reklamuje nową ofertęoperator.
Spot zakazały wszystkie stacje. Polsat powołał się na ustawę oradiofonii i telewizji mówiącej, "że zakazane jest nadawanie reklamwykorzystujących zaufanie małoletnich, jakie pokładają oni wrodzicach, nauczycielach i innych osobach".
Stacja argumentowała, że jest kanałem otwartym, do którego majądostęp również małoletni oraz zwracała uwagę, że reklama zawieraelementy, które mogę mieć negatywny wpływ na psychiczny i moralnyrozwój małoletnich (10 zł to mało pieniędzy nawet dla dziecka).
Polsat zgodził się na emisję tylko między 23-6 rano.
Jak dowiedzieliśmy się w Play zakazany spot zostanie tymczasowozamieniony animacją.
Dołącz do dyskusji: Zakazany spot sieci komórkowej Play (wideo)