Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)
Rozpoczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej wspierającej relaunch opakowań Danio (Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Opus Film i Mediacom Warszawa.
W nowej kampanii Danio charakterystycznego dla tej marki Małego Głoda dopada wielka miłość. Bohater za wszelką cenę chce dotrzeć do swojej wybranki, ale ta broni się przed nim, jedząc jogurt Danio. Reklama informuje, że produkt jest dostępny w nowym, większym opakowaniu.
Kampania rozpoczęła się od etapu teaserowego, prowadzonego od 8 do 11 marca w telewizji (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internecie (reklamy display, działania na Facebooku). Obecnie trwa jej właściwa odsłona obejmująca również prasę i eventy (z zastosowaniem augmented reality).
Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom Warszawa. Produkcją spotu zajął się Opus Film.
Dołącz do dyskusji: Zakochany Mały Głód reklamuje Danio w większym opakowaniu (wideo)
Hasło "Zabij Głoda!" działało na ludzi jak przyzwolenie do traktowania jej, jak worek treningowy.
Biły i kopały ją dzieci (zachęcane czasem przez rodziców), bili starsi panowie, biły matki z małymi dziećmi...
Twórcom kampanii chyba zabrakło wtedy wyobraźni.
Teraz jest nawet śmiesznie.