Zalando prezentuje letnią kampanię i nową strategię biznesową
Platforma e-commerce Zalando wystartowała z kampanią „Letnie trendy. Twoja wolność stylu" na lato 2019. Wpisuje się w nową strategię biznesową firmy, która chce być marką pierwszego wyboru dla konsumentów w kategorii mody.
Platforma Zalando przyjęła nową strategię biznesową. Jak czytamy w komunikacie, chce "zostać europejskim „starting point for fashion" – miejscem oferującym jakościowy i dopasowany do oczekiwań klientów asortyment, pozwalający znaleźć każdy poszukiwany przez konsumenta produkt w segmencie fashion".
- Naszą grupą docelową są osoby szeroko zainteresowane modą. W związku z tym, chcemy oferować wszechstronny asortyment i jak najlepiej inspirować naszych klientów. Naszym nadrzędnym celem jest takie skompletowanie oferty, by konsumenci mieli świadomość, że jeśli jakiegoś, poszukiwanego przez nich, artykułu z obszaru mody nie ma na naszej platformie, to znaczy, że on po prostu nie istnieje - mówi Dawid Pożoga, marketing lead na Polskę w Zalando.
Zalando z kampanią na lato 2019
W założenia nowej strategii wpisuje się kampania reklamowa na sezon letni, pod hasłem „Letnie trendy. Twoja wolność stylu".
Główny spot pokazuje parę, która tańczy na plaży, wyrażając swój styl. Kilka razy zmieniają stylizacje, co oddaje różnorodność produktów dostępnych na Zalando. Muzyczny podkład klipu to piosenka „ANXT", kanadyjskiej grupy Random Recipe.
Pierwsza emisja kampanii w Polsce obejmuje telewizję, OOH, digital oraz stronę internetową Zalando.
Za produkcję spotu odpowiedzialna była agencja Sweetshop. Reżyserem został Mark Albiston. Zdjęcia do kampanii wykonała Laura Coulson.
Dołącz do dyskusji: Zalando prezentuje letnią kampanię i nową strategię biznesową