Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)
Platforma modowa i lifestyle'owa Zalando kontynuuje globalną kampanię „To wszystko zostaje tu z nami na dobre”. Prowadzona w jej ramach aktywacja „Obraz pokolenia Z” przedstawia pięciu polskich przedstawicieli pokolenia Z, którzy poprzez świadome działanie i swoją codzienną aktywność reprezentują wartości takie jak inkluzywność, różnorodność, ciałopozytywność, zrównoważona moda czy prawa mniejszości seksualnych i etnicznych.
Startująca właśnie kampania przybliża szerszej publiczności pięć wyjątkowych osobowości pochodzących z Pokolenia Z i ich historie.
Marka zwraca uwagę na to, że działania młodych aktywistów, tworzących treści głównie w internecie, niejednokrotnie zostają bagatelizowane, a ich głos -niesłyszany. Zalando postanowiło dodać ich przekazom wyjątkową siłę i pomóc dotrzeć do odbiorców uwieczniając bohaterów kampanii na wyjątkowych portretach, namalowanych przez artystkę Justynę Grodecką, reprezentantkę pokolenia Z.
Obrazy zostały wykorzystane w kampanii outdoorowej oraz do pięciu murali, które powstały w trzech miastach w Polsce: Warszawie, Gdyni i Krakowie. Towarzyszące kampanii wideo, wyreżyserowane przez Mikołaja Sadowskiego jest opowieścią o tych pięciu wyjątkowych osobach. Każda z nich reprezentuje inną wartość, zajmując stanowisko w ważnej sprawie i przekazując światu swój punkt widzenia.
Kacper Kruz jest przedstawicielem ruchu body-positivity, ciałopozytywności. To internetowy twórca i model, który każdego dnia inspiruje osoby plus-size do spełniania swoich marzeń. Swoimi działaniami udowadnia, że moda nie ma rozmiaru, a miłość do swojego ciała jest wartością nadrzędną.
Ewelina Antonowicz reprezentuje zrównoważony rozwój. W wieku 22 lat została koordynatorką polskiego oddziału Fashion Revolution -największej, międzynarodowej organizacji, która zajmuje się problemami świata mody.
Ogi Ugonoh jest ambasadorką różnorodności. Wierzy, że edukacja jest kluczem do sukcesu i walki z rasizmem. W związku z tym aktywnie promuje różnorodność i wspiera inicjatywy takie jak #dontcallmemurzyn i #czarnejestpolskie.
Reprezentantem inkluzywności został Bartosz Kloch, który urodził się bez nóg. Jak sam mówi, przez większość życia wstydził się swojej niepełnosprawności i unikał wzroku innych ludzi, aż do momentu, w którym postanowił kreować swój wizerunek na własnych zasadach i pomalował nogi na czerwono, aby jeszcze bardziej przyciągały wzrok. Dziś Bartek dzieli się swoim życiem na Tik Toku, gdzie jego misją jest dawanie odwagi osobom z niepełnosprawnościami.
Głosem społeczności LGBTQIA+ stał się Kacper Potępski, transpłciowy aktywista działający w mediach społecznościowych oraz lokalnie. Wziął udział w organizacji zbiórki na bindery dla osób transpłciowych oraz był jedną z twarzy akcji Kampanii Przeciw Homofobii #JestemPrzeciwkoTransfobii.
- Nasza nowa kampania jest celebracją wartości, które stanowią fundament marki Zalando, a szczególnie różnorodności i inkluzywności - mówi Dawid Pożoga, regional lead PL/CZ w Zalando. - Historie prawdziwych ludzi i wartości, które wyznają to dla nas ogromna inspiracja. Pozwala nam to pielęgnować więź z naszymi polskimi klientami z pokolenia Z i lepiej ich zrozumieć - dodaje.
Kampania „Obraz Pokolenia Z” powstała we współpracy z agencją 180heartbeats + JUNG v. MATT i będzie publikowana w mediach społecznościowych Zalando, na profilach bohaterów kampanii, kanałach OOH i online, a także wspierana przez działania PR.
Dołącz do dyskusji: Zalando w nowej kampanii uwiecznia wartości młodych Polaków (wideo)