"Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę" - nowa usługa w KFC (wideo)
Po fazie testów usługi "Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę", marka KFC na stałe wprowadziła ją do swoich restauracji. Za pomocą tej funkcji można zamówić posiłek za pomocą mobilnej aplikacji, zapłacić online i zgłosić się jedynie po odbiór, nie czekając w kolejce do kasy.
Usługa "Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę" pozwala stworzyć spersonalizowany "kubełek", skorzystać ze specjalnych promocji, zapłacić online i ustawić czas odbioru zamówienia w wybranej przez siebie restauracji.
Aby skorzystać z nowej funkcji, należy pobrać lub zaktualizować aplikację KFC z Google Play lub App App Store, wybrać restaurację, dodać wybrane produkty do koszyka (opcjonalnie stworzenie własnego "kubełka"). dokonać płatności online i odebrać zamówienie. Kolejne etapy realizacji zamówienia można śledzić na ekranie smartfona. Ponadto gdy posiłek będzie gotowy do odbioru, przychodzi powiadomienie SMS-em.
Po raz pierwszy, jeszcze na etapie testów, usługa "Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę" została udostępniona gościom wybranych restauracji KFC w maju 2017 r.
Obecnie jest dostępna w niemal 170 restauracjach sieci KFC, a jej zasięg jest systematycznie poszerzany o kolejne lokalizacje. W usłudze można zamówić produkty z klasycznego menu oraz nowego menu śniadaniowego.
Dołącz do dyskusji: "Zamów i odbierz w restauracji. Przeskocz kolejkę" - nowa usługa w KFC (wideo)