Zamożni konsumenci z Ameryki Łacińskiej lubią Discovery Channel iGoogle
Zamożni konsumenci z takich czołowych gospodarek Ameryki Łacińskiejjak Argentyna, Brazylia i Meksyk, oglądając telewizję preferująDiscovery Channel, a surfując po Internecie najczęściej wybierająGoogle.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej Synovate, Discovery jest najchętniej oglądanymkanałem w Brazylii (23,5 procenta zamożnych konsumentów) i Meksyku(18,4 procenta). Tylko w Argentynie ustępuje miejsca stacji Canal13 (stosunkiem 58,7 do 30,1 procenta).
W Brazylii po Discovery Channel najpopularniejsze są kolejno:TNT, Canal Fox, National Geographic, Warner Channel, HBO, Sony,People & Arts, History Channel, Universal Channel/USA Network iESPN. W Meksyku najchętniej poza Discovery oglądane są NationalGeographic, History Channel, Canal 13, Canal Fox, Fox Sports, TNT iSony. Z kolei w Argentynie zamożni konsumenci oprócz Canal 13 iDiscovery preferują Canal Fox, Canal 9, Fox Sports, CNN en Espanol,National Geographic, ESPN i TNT.
W przypadku Internetu Google jest najczęściej odwiedzaną witrynąw Argentynie (53,4 procenta zamożnych konsumentów) i Brazylii (50,1procenta), a w Meksyku więcej użytkowników ma tylko Yahoo (30,5 do29 procent). W Argentynie Yahoo zajmuje drugą pozycję (41,7procenta), zdecydowanie wyprzedzając następne w kolejności serwisyTerra (9,6 procenta), CNN (5,5 procenta) i UOL (5,3 procenta).Tymczasem w Brazylii Yahoo jest piąte (32, 2 procenta), poza Googleprzegrywając z UOL (37 procent), Terra (35 procent) i MSN (32,8procenta). Z kolei w Meksyku za Yahoo i Google są MSN (19,9procenta) i Terra (11,4 procenta).
Dołącz do dyskusji: Zamożni konsumenci z Ameryki Łacińskiej lubią Discovery Channel iGoogle