Żaneta Sharma szefową marketingu Mokka
Do fintechu Mokka dołączyła Żaneta Sharma, obejmując stanowisko dyrektora marketingu na region CEE (Europy Środkowo-Wschodniej).
Do zadań Sharamy należeć będzie między innymi tworzenie strategii marketingowej, zarządzanie marką oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w kanałach B2B i B2C. W codziennej pracy będzie budować świadomość marki Mokka wspierającej sklepy stacjonarne oraz e-commerce w dostosowywaniu się do zmieniających się trendów w handlu detalicznym.
Żaneta Sharma ostatnio w Worldline
Żaneta Sharma ostatnio była związana z Worldline, gdzie odpowiadała za całokształt działań marketingowych w Polsce oraz CEE. Wcześniej jako marketing manager w EVO Payments International z powodzeniem wprowadziła na rynek polski i czeski dwie nowe marki płatności elektronicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK, czy Inteligo Financial Services. Jest specjalistką z zakresu marketingu i komunikacji usług finansowych.
Żaneta Sharma jest absolwentką stosunków międzynarodowych oraz politologii na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie.
Mokka to marka, pod którą działa w Polsce fintech Revo Technologies – dostawca usług finansowania sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Dołącz do dyskusji: Żaneta Sharma szefową marketingu Mokka