„Zanurz się w bogactwie natury!” w reklamach piwa Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa piwa Kasztelan Niepasteryzowane i Kasztelan Pszeniczne Niepasteryzowane (produkowanego przez Carlsberg Polska). Akcję, pod hasłem „Zanurz się w bogactwie natury!”, przygotowały firmy marketingowe Red8 Advertising, Hihgnoon.pl / Błażej Baar i PHD Media Direction.
- W spocie nawiązujemy do natury, aby pokazać konsumentom, że piwo Kasztelan jest mocno z nią związane. Kasztelan nie musi jej poprawiać, lecz tylko wykorzystuje bogactwo naturalnych składników i pozwala konsumentom cieszyć się nimi. Tym razem oprócz znanego już z wcześniejszych spotów piwowara - do zabawy dołączyli młodzi ludzie. Wykorzystaliśmy również efekt zabawnej iluzji - opisuje reklamę Olga Kozerska, junior brand manager marki Kasztelan.
Kampania ma podkreślać, że piwo Kasztelan jest blisko natury i czerpie z jej zasobów, ponieważ jest produkowane z naturalnych składników.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Spot jest emitowany od 25 lipca w kanałach głównych i tematycznych z oferty TVP, TVN i Polsatu.
Kreacją reklamy zajęła się agencja Red8 Advertising, reżyserią - Dariusz Zatorski, a produkcją - dom produkcyjny Hihgnoon.pl / Błażej Baar. Za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Zanurz się w bogactwie natury!” w reklamach piwa Kasztelan Niepasteryzowane (wideo)