W aplikacji Żappka benefity od CCC, Legimi czy Decathlon. „Wszystko za żappsy”
Żabka Polska rozbudowuje program lojalnościowy aplikacji Żappka , dając jej użytkownikom możliwość wymiany otrzymywanych za zakupy żappsów na benefity od partnerów zewnętrznych. „Wszystko za żappsy” jest dostępne w aplikacji od 26 kwietnia.
„Wszystko za żappsy” to najnowsza sekcja zawierająca oferty od partnerów zewnętrznych. Wśród pierwszych firm oferujących benefity użytkownikom Żappki znalazły się takie marki jak: CCC, Decathlon, eobuwie.pl, HalfPrice, Legimi i Modivo.
Użytkownicy aplikacji mogą również uzyskać rabat na przejazdy oraz hulajnogi od Freenow czy wynajem samochodów na kilometry od Traficar. Dostępne są także niespotykane nigdzie indziej zniżki na skorzystanie z cateringu dietetycznego Maczfit. Oferta ma być rozbudowywana.
–Tym razem łączymy siły z naszymi partnerami, aby uwalniać czas również poprzez oferowanie w aplikacji Żappka zniżek np. na przejazdy, rozrywkę czy zakupy odzieżowe. To ważny krok w rozwoju naszego programu lojalnościowego. Wierzymy, że dzięki temu nasi klienci jeszcze chętniej będą robić zakupy i zbierać żappsy, które następnie będą mogli wymienić na co tylko chcą – od przekąsek przez nowe buty dla Żabu aż po wynajem hulajnogi – mówi Jarosław Serednicki, marketing & digital director Żabka Polska.
W połowie lutego rozpoczęła się promocja, w ramach której za 500 żappsów użytkownicy aplikacji Żabki mogą odebrać 30-dniowy dostęp do pakietu Go Mini w Empik Go, który daje możliwość przeczytania dwóch ebooków lub przesłuchania dwóch audiobooków.
"Wszystko za żappsy”
Oferty partnerów zewnętrznych we „Wszystko za żappsy” są prezentowane w aplikacji Żappka w analogiczny sposób jak dotychczasowe kupony umożliwiające wymianę żappsów na produkty z oferty Żabki.
Benefity od partnerów będą się wyświetlać bezpośrednio po kliknięciu w kupon. Po jego aktywacji, użytkownikowi aplikacji wyświetli się kupon z nagrodą, czyli z kodem promocyjnym oraz informacjami o sposobie odbioru benefitu u partnera.
Punkty lojalnościowe, czyli tzw. żappsy, klient otrzymuje za zakupy w sklepach Żabka z aplikacją mobilną Żappka. Do tej pory Żappkę pobrało już ponad 10 mln użytkowników, a aktywnie korzysta z niej ponad 6 mln osób.
Żabka ma ponad 9000 sklepów w Polsce, prowadzonych przez franczyzobiorców. Ponad 50 z nich działa w modelu autonomicznym.
Dołącz do dyskusji: W aplikacji Żappka benefity od CCC, Legimi czy Decathlon. „Wszystko za żappsy”