Nowa usługa Żappka Post pozwala śledzić zamówioną przesyłkę
Sieć sklepów Żabka Polska wprowadził w swojej aplikacji mobilnej Żappka nową funkcjonalność - Żappka Post. Pozwala ona śledzić zamówioną przesyłkę i ma ułatwić jej odbiór.
Sieć sklepów Żabka Polska, która w ub.r. obsłużyła ponad 12 mln paczek, dodała właśnie do aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność – możliwość śledzenia zamawianych przesyłek. Wprowadzenie nowej usługi w aplikacji żappka ma być kolejnym krokiem w transformacji cyfrowej sieci.
Od teraz w aplikacji żappka można zbierać żappsy, odbierać nagrody, płacić, a także śledzić i odbierać paczki. Nowa funkcjonalność – Żappka Post – ma pozwolić sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek, a dla jej klientów oznacza bezpieczny, bo bezdotykowy, odbiór paczek obok domu.
By skorzystać z nowej możliwości, należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał w aplikacji powiadomienia o statusie swoich przesyłek wysyłanych do sklepów sieci wraz z informacją, do kiedy może je odebrać. W aplikacji będzie także można podejrzeć kod, upoważniający do odbioru paczek. Oznacza to, że nie trzeba już będzie przeglądać SMS-ów, by ten numer odnaleźć, co znacznie przyspieszy cały proces. Dodatkowo w aplikacji, na mapie widoczna będzie lokalizacja sklepu, w którym czeka paczka. Po użyciu opcji „nawiguj” zostaniemy poprowadzeni pod wskazany adres Żabki.
Za implementację funkcjonalności Żappka Post i integrację z systemami kurierskimi byli odpowiedzialni partnerzy technologiczni Żabki – Future Mind oraz Point Pack.
W sierpniu br. Żabka Polska poinformowała, że od maja ub.r. zgromadziła ponad 3 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Nowa usługa Żappka Post pozwala śledzić zamówioną przesyłkę