SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Zatrzymaj czas'

To hasło przewodnie kolejnej kampanii przygotowanej przez Testardo Red Cell dla PTK Centertel, operatora sieci Orange.

„Zatrzymaj czas” to nazwa nowej usługi wprowadzonej jako prezent urodzinowy dla nowych i aktualnych klientów Orange. W jej ramach klienci Orange będą mogli rozmawiając przez godzinę płacić tylko za 2 pierwsze minuty połączenia.

Kampania ma charakter through-the-line. Wykorzystane zostaną różnego rodzaju media (TV, prasa, outdoor i powierzchnie w centrach handlowych –planowanie i zakup mediów Initiative Media), a komunikację ATL wspiera organizowana przez Testardo Red Cell akcja w salonach sprzedaży Orange, w ramach której do wygrania są płyty artystów występujących w ramach imprez sponsorowanych pod hasłem Orange Music.

Kampania ruszyła 19.09., czyli dokładnie w rok po premierze nowej marki. Rocznica obecności Orange w Polsce są jednocześnie rocznicą obsługi tej marki przez Testardo Red Cell, przygotowującej dla Orange (a wcześniej dla Idei) zarówno kampanie ATL, jak i akcje BTL.

Dołącz do dyskusji: 'Zatrzymaj czas'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl