'Zdrowa wątroba na długi czas'
Rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Essentiale Forte - kuracji na wątrobę firmy Sanofi-Aventis.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet w wieku 45-55 lat, które cierpią na powracające dolegliwości wątroby i z reguły próbowały już je łagodzić dietą, domowymi sposobami lub dostępnymi dotychczas w aptekach środkami na wątrobę.
Publicis, który odpowiada za kampanię, przygotował na potrzeby akcji dwa spoty – 30 i 15-sekundowy. Można je od poniedziałku zobaczyć w TVP, TV4, TVN, TVN7 i Tele5.
Bohaterką spotu jest konserwatorka arrasów. Kobieta precyzyjnie, starannie, ale jednocześnie zdecydowanymi, pewnymi ruchami naprawia przedziurawiony materiał. Dziurki są coraz mniejsze, a po chwili oczom widza ukazuje się piękny arras już po renowacji. Lektor z offu informuje tymczasem o zaletach Essentiale forte.
„Chcieliśmy podkreślić, że na odbudowanie uszkodzonej wątroby potrzeba czasu. Stąd pomysł na pokazanie procesu konserwacji arrasu. To jest sposób na opowiedzenie o kuracji, która musi potrwać, aby przynieść pożądane rezultaty. Arrasu nie można naprawić jednym ruchem, ale dobrze odrestaurowany będzie wyglądał jak nowy i posłuży jeszcze przez wiele lat. Podobnie z wątrobą, której terapia Essentiale forte ma pomóc w usunięciu dolegliwości na dłuższy czas” – powiedziała Monika Katana, account director Publicis.
Wsparciem dla kampanii będzie mailing do aptek, informacje kierowane do hurtowni farmaceutycznych oraz kampania w Internecie.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia. Kampania potrwa z przerwami do końca roku.
Kampania – Zdrowa wątroba na długi czas
Klient: Sanofi-Aventis Sp. z o.o.
Przedstawiciel klienta:
Maria Kazanowska – Base Business Director
Agencja: Publicis
Client Service:
Monika Katana – Account Director
Diana Świątek – Account Manager
Kreacja:
Adam Radziun – senior art director
Marcin Pilarski – art director
Maria Bator – copywriter
Produkcja:
Ola Kowalczyk
Dom Mediowy: ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Zdrowa wątroba na długi czas'