Zenith będzie obsługiwał mediowo Queisser Pharma
Dom mediowy Zenith wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego firmy Queisser Pharma, właściciela marek Doppelherz i Protefix.
- O wygranej Zenith zadecydowała zaprezentowana strategia, sposób myślenia o rozwoju marek i zaangażowanie zespołu. Są to dla nas bardzo ważne aspekty współpracy - zależało nam na wyborze partnera biznesowego, który wniesie nie tylko swoje doświadczenie ale również energię i niestandardowe myślenie w proces budowania siły naszych marek - uzasadnia Renata Kasprzyk, dyrektor zarządzający Queisser Pharma Poland.
W ramach współpracy Zenith od początku przyszłego roku będzie odpowiadał dla Queisser Pharma za planowanie i zakup mediów oraz wsparcie strategiczne. Współpraca jest planowana długofalowo.
Nie podano, ile ani które inne domy mediowe brały udzuiał w tym przetargu.
Queisser Pharma Poland poprzednio nie współpracował z domem mediowym.
Dołącz do dyskusji: Zenith będzie obsługiwał mediowo Queisser Pharma