Zenith bez przetargu zdobywa budżet mediowy marki Miya
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, nawiązuje współpracę z polską marką kosmetyczną Miya. Decyzja została podjęta bez przetargu.
W zakres obowiązków agencji wchodzi strategiczne planowanie i zakup mediów.
- We współpracy stawiamy na doświadczenie w branży beauty, profesjonalizm i elastyczność. Ale szczególną uwagę poświęcamy ludziom, z którymi nawiązujemy biznesowe relacje. Partnerstwo, uważności i indywidualne podejście szyte na miarę aktualnych i szybko zmieniających się wraz z rynkiem potrzeb jest niezwykle istotne. Szukanie niestandardowych rozwiązań, ciekawość i myślenie out of the box, przekonało nas i dało poczucie, że zespół, z którym rozpoczynamy projekt podziela te same wartości - mówi Leszek Kłosiński, Miya Cosmetics CEO/president of the board.
Pierwsza wspólna kampania ruszyła już na początku października, działania promocyjne prowadzone są głównie w kanale online.
Dołącz do dyskusji: Zenith bez przetargu zdobywa budżet mediowy marki Miya