Kaufland wybrał do obsługi mediowej Zenith, koniec współpracy z Maxusem i Blue 449
Dom mediowy Zenith, należący do Publicis Media wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową sieci hipermarketów Kaufland. Tym samym marketer kończy współpracę z obsługującymi go poprzednio agencjami Maxus i Blue 449.
Od stycznia 2018 roku Zenith będzie odpowiadać za kompleksowe planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz internetowych. Dotychczas budżet ten był podzielony między dwie agencje: obsługą mediów tradycyjnych zajmował się Maxus (GroupM/WPP), a internetu - Blue 449 (dawny Starlink/Publicis Media).
W przetargu Zenith pokonał dwie inne agencje, ich nazw nie ujawniono. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
We wrześniu br. dyrektorem pionu komunikacji marketingowej w Kaufland Polska została Urszula Kupraszewicz.
Dołącz do dyskusji: Kaufland wybrał do obsługi mediowej Zenith, koniec współpracy z Maxusem i Blue 449