ZenithOptimedia Group w wyniku globalnych rozstrzygnięć obronił obsługę Avivy w Polsce
ZenithOptimedia Group będzie nadal w Polsce obsługiwać mediowo firmę ubezpieczeniową Aviva. To wynik globalnych rozstrzygnięć ubezpieczyciela.
Aviva w połowie stycznia br. ogłosiła przetarg na obsługę jej globalnego budżetu mediowego, po raz pierwszy od sześciu lat.
Firma właśnie zakończyła przegląd, wybierając do współpracy dotychczasowy dom mediowy ZenithOptimedia (wkrótce przekształci się w Zenith działający w ramach Publicis Media). W finale przetargu ZenithOptimedia pokonał MEC.
Rozstrzygnięcie dotyczy obsługi mediowej ubezpieczyciela na sześciu głównych rynkach: w Polsce, Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii, Singapurze i Indiach.
ZenithOptimedia zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla Avivy od 2010 roku.
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia Group w wyniku globalnych rozstrzygnięć obronił obsługę Avivy w Polsce