SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zero zł czy 0 PLN? Jabłka w banku

15 maja rozpoczęła się kampania MultiBanku promująca nowe taryfy wrachunkach osobistych.

Kreacja w trwającej kampanii, przygotowana przez agencję BBDOWarszawa, przedstawia zielone i czerwone jabłka, symbolizujące dwietaryfy rachunków. Nośnikami podczas kampanii będą witryny placówekwyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz stronainternetowa MultiBanku. Bank zdecydował się również na nietypowądla instytucji finansowej formę ekspozycji.

- Aby wzmocnić przekaz, postanowiliśmy przetestować pewną formęexperiential marketing. Poza standardowymi nośnikami, wystawimyprzed placówkami drewniane skrzynki z prawdziwymi owocami. Zielonei czerwone jabłka, z naklejonym logotypem MultiBanku, będąsymbolizować dwie taryfy rachunków osobistych. Chcemy zachęcićKlientów do częstowania się nietypową ekspozycją i zainteresowanianową ofertą MultiBanku - mówi Wojciech Bolanowski, dyrektor biuramarketingu MultiBanku.

bank

Bank wystawi skrzynki z owocami przed 51 placówkami w okresie od15 do 21 maja. Pozostałe nośniki będą eksponowane przez 3miesiące.

Dołącz do dyskusji: Zero zł czy 0 PLN? Jabłka w banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl