Zero zł czy 0 PLN? Jabłka w banku
15 maja rozpoczęła się kampania MultiBanku promująca nowe taryfy wrachunkach osobistych.
Kreacja w trwającej kampanii, przygotowana przez agencję BBDOWarszawa, przedstawia zielone i czerwone jabłka, symbolizujące dwietaryfy rachunków. Nośnikami podczas kampanii będą witryny placówekwyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz stronainternetowa MultiBanku. Bank zdecydował się również na nietypowądla instytucji finansowej formę ekspozycji.
- Aby wzmocnić przekaz, postanowiliśmy przetestować pewną formęexperiential marketing. Poza standardowymi nośnikami, wystawimyprzed placówkami drewniane skrzynki z prawdziwymi owocami. Zielonei czerwone jabłka, z naklejonym logotypem MultiBanku, będąsymbolizować dwie taryfy rachunków osobistych. Chcemy zachęcićKlientów do częstowania się nietypową ekspozycją i zainteresowanianową ofertą MultiBanku - mówi Wojciech Bolanowski, dyrektor biuramarketingu MultiBanku.
Bank wystawi skrzynki z owocami przed 51 placówkami w okresie od15 do 21 maja. Pozostałe nośniki będą eksponowane przez 3miesiące.
Dołącz do dyskusji: Zero zł czy 0 PLN? Jabłka w banku