SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zimny Lech w nowej puszce (wideo)

Trwa kampania reklamowa nowej puszki piwa Lech. Akcję – obejmującą telewizję, outdoor i punkty sprzedaży – przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Starcom.

Nowa puszka piwa Lech na panelach bocznych zawiera tłoczone punkty, dzięki czemu lepiej leży w dłoni. Dodatkowe elementy zawiera też zmodyfikowana grafika opakowania, którą Kompania Piwowarska przygotowała na podstawie standardowej wizualizacji opracowanej przez agencje Lothar Boehm i Wilk Studio. Dzięki temu Lech ma zapewniać konsumentom wrażenia nie tylko smakowe, zapachowe czy wizualne, lecz także dotykowe.

Nową puszkę Lecha wspierają działania reklamowe, które opierają się na kreacji wykorzystywanej w poprzedniej, wizerunkowej kampanii tego piwa (więcej). Tamten przekaz uzupełniono o informację dotyczącą nowego opakowania, zgodna ze stylistyką całości wyrażaną w haśle „Spragniony wrażeń? Zimny Lech”.

Akcja reklamowa od 19 lipca jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca sierpnia – przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Zimny Lech w nowej puszce (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Thobias Raum
po prostu nie kupuję produktu "piwopodobnego" wytwarzanego z koncentratu chmielowego. A ten produkt jest beznadziejny i bezsmakowy. Dziś prawdziwego piwa już nie ma poza małymi naprawdę polskimi browarami.
odpowiedź
User
jatka
Zimny Lech...kojarzy mi sie zupełnie inaczej
odpowiedź
User
ewa7koz
Super reklama! Od dziś pijemy ZIMNEGO LECHA
odpowiedź