Zimny Lech w nowej puszce (wideo)
Trwa kampania reklamowa nowej puszki piwa Lech. Akcję – obejmującą telewizję, outdoor i punkty sprzedaży – przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Starcom.
Nowa puszka piwa Lech na panelach bocznych zawiera tłoczone punkty, dzięki czemu lepiej leży w dłoni. Dodatkowe elementy zawiera też zmodyfikowana grafika opakowania, którą Kompania Piwowarska przygotowała na podstawie standardowej wizualizacji opracowanej przez agencje Lothar Boehm i Wilk Studio. Dzięki temu Lech ma zapewniać konsumentom wrażenia nie tylko smakowe, zapachowe czy wizualne, lecz także dotykowe.
Nową puszkę Lecha wspierają działania reklamowe, które opierają się na kreacji wykorzystywanej w poprzedniej, wizerunkowej kampanii tego piwa (więcej). Tamten przekaz uzupełniono o informację dotyczącą nowego opakowania, zgodna ze stylistyką całości wyrażaną w haśle „Spragniony wrażeń? Zimny Lech”.
Akcja reklamowa od 19 lipca jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca sierpnia – przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Zimny Lech w nowej puszce (wideo)