SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: 'Tina' liderem tygodników poradnikowych

Czerwiec 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w czerwcu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 328 751 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to jednoprocentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 324 925 egz., na trzecim "Chwila dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) - 318 868 egz., na czwartym "Pani Domu" (Marquard Media Polska) - 187 369 egz. Do ZKDP nie dotarły dane o sprzedaży "Naj" (G+J Polska).

czerwiec
ZKDP 2008 2007

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 494210 328751 502680 332959
Przyjaciółka 529354 324925 589616 367711
Chwila dla ciebie 488600 318868 461368 333399
Pani Domu 432405 187369 476615 227110
Naj b.d. b.d. 422587 187242

2008

czerwiec maj

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 494210 328751 531218 331436
Przyjaciółka 529354 324925 465707 271161
Chwila dla ciebie 488600 318868 508601 338686
Pani Domu 432405 187369 442302 216553
Naj b.d. b.d. 388653 175993

Dołącz do dyskusji: ZKDP: 'Tina' liderem tygodników poradnikowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl