Złote Spinacze 2008 już po raz szósty
Można już nadsyłać zgłoszenia do konkursu "Złote Spinacze 2008",organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury wyłoninajlepsze kampanie PR w dziewięciu kategoriach.
Głównym celem konkursu jest zwiększanie profesjonalizmu ipodnoszenie standardów w branży PR oraz kreowanie jej pozytywnegowizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów zrealizowanych wPolsce. Zadaniem "Złotych Spinaczy" jest również edukacjaśrodowiska biznesowego na temat znaczenia Public Relations dlafunkcjonowania firmy.
Konkurs "Złote Spinacze" ma charakter otwarty. Kierowany jest doagencji PR, działów PR i komunikacji firm i instytucji, organówsamorządowych, organizacji pozarządowych oraz innych podmiotówrealizujących kampanie PR w Polsce. Ostateczny termin nadsyłaniazgłoszeń do konkursu mija 27 sierpnia 2008 roku.
Nagrody tak jak w latach ubiegłych, zostaną przyznane wdziewięciu kategoriach:
1. PR korporacyjny - projekt budujący lub wzmacniający wizerunekfirmy lub instytucji.
2. PR produktu - projekt budujący lub wzmacniający wizerunekproduktu lub usługi.
3. Kampania edukacyjna - projekt nastawiony na osiągnięcie celuedukacyjnego realizowany
przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lubinstytucji.
4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt,mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemukryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.
5. Public Affairs & Lobbying - projekt kampanii polegającej nakomunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym ilegislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji,zmiany legislacyjne.
6. Kampania społeczna - kampania wspierająca realizację ważnychcelów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki,produktu, usługi, firmy lub instytucji.
7. Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie,utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmianwewnątrz organizacji.
8. Event - wydarzenie lub cykl wydarzeń budujący lub wzmacniającywizerunek firm, instytucji, produktu lub usługi.
9. Corporate Social Responsibility - projekt realizujący cele wzakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji.Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję,dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategiidobrowolnie uwzględniają interesy społeczne
i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupamiinteresariuszy.
Zgłoszone do konkursu prace oceniać będzie jury, w skład któregowchodzą przedstawiciele między innymi: PKPP Lewiatan, ForumOdpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich,SAR-u, SMB oraz innych firm i instytucji. Praca jurorów będziepodzielona na dwa etapy.
W pierwszym, spośród wszystkich zgłoszeń jury wybierze po 3najlepsze projekty w każdej kategorii. Po przekazaniu dodatkowejdokumentacji przez nominowanych, jurorzy wyłonią zwycięzcówkonkursu.
Nad tajnością głosowania i zgodnością konkursu z regulaminemczuwa firma doradcza KPMG, oficjalny partner konkursu.
Regulamin, formularz zgłoszeniowy, listę jury i inne informacjena temat konkursu Złote Spinacze 2008 można znaleźć na stronieinternetowej: zfpr.pl.
Kalendarium najważniejszych terminów konkursu:
" 20 sierpnia - pierwszy termin zgłaszania projektów
" 27 sierpnia - drugi i ostatni termin zgłaszania projektów
" 08 października - ogłoszenie wyników pierwszego etapu
" 21 października - nadsyłanie przez finalistów dokumentacjidodatkowej
" 20 listopada - uroczyste ogłoszenie wyników - gala finałowa whotelu Hyatt.
Dołącz do dyskusji: Złote Spinacze 2008 już po raz szósty