ZM Henryk Kania bez dyrektora PR
Paweł Sikora z końcem sierpnia zakończył pracę w zakładach mięsnych Henryk Kania, gdzie przez ostatnich kilka miesięcy był dyrektorem ds. PR i relacji inwestorskich. Firma nie będzie zatrudniać jego następcy, nawiąże za to współpracę z zewnętrzną agencją PR.
Paweł Sikora pracował łącznie w ZM Henryk Kania od stycznia 2016 roku. Początkowo zajmował stanowisko PR & communications managera. Przez ostatnie cztery miesiące sprawował obowiązki dyrektora ds. PR i relacji inwestorskich. Pełnił też funkcję rzecznika prasowego spółki.
Sikora był odpowiedzialny za kontakty z mediami, współpracę z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, komunikację kryzysową oraz działania z zakresu employer branding i PR-u wewnętrznego. Zajmował się także wsparciem sprzedaży za pomocą narzędzi PR produktowego.
Wcześniej, od 2013 roku, Sikora był związany był z grupą firm Mokate, realizując projekty z zakresu PR-u korporacyjnego i produktowego.
Paweł Sikora swoją karierę zawodową zaczynał w mediach m.in. będąc wydawcą strony głównej portalu Wprost.pl oraz dziennikarzem w tygodniku „Wprost”. Następnie pracował w agencji Partner of Promotion, gdzie zajmował się współobsługą biura prasowego Union Investment TFI oraz współpracował przy realizacji projektów dla takich klientów, jak Moët Hennessy, SEGRO, Ghelamco, PolskiBus.com i Liebherr. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Sikora rozpocznie we wrześniu pracę w jednej z firm z sektora FMCG, gdzie będzie zajmował się public relations.
Dołącz do dyskusji: ZM Henryk Kania bez dyrektora PR