Zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb
W piątek po przegranej walce z chorobą zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb. - Niestety mimo swojego silnego charakteru nie dał rady wygrać z chorobą która go zmieniła i zabrała - napisali na Facebooku bliscy zmarłego.
Bartłomiej Juszczyk był postacią znaną na polskim rynku marketingu internetowego. Od 2002 roku zarządzał Grupą Adweb zajmującą się kompleksową obsługą marketingową - począwszy od ustalania strategii marketingowo-komunikacyjnych, przez projektowanie graficzne, reklamę, interactive, social media i public relations, aż po systemy IT, mobilne i promocję w wyszukiwarkach (SEO). Firma świadczyła także usługi hostingowe.
W lutym i marcu ub.r. Grupa Adweb przeszła poważny kryzys. Doszło wówczas do włamania na jej serwery, z których zostały wykasowane wszystkie kluczowe dane związane z usługami hostingowymi i prowadzeniem stron internetowych oferowanych pod marką 2be.pl.
Dwa miesiące później pojawiły się pogłoski o upadku Grupy Adweb, jednak w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Juszczyk zdecydowanie dementował te doniesienia, twierdząc, że spółka przejdzie jedynie restrukturyzację.
Niedługo potem doszło jednak do upadku Grupy Adweb, który zbiegł się w czasie z poważną chorobą Bartłomieja Juszczyka. Menedżer nie krył tego, że choruje, tylko komentował na Facebooku kolejne etapy walki z chorobą.
W miniony piątek Bartłomiej Juszczyk zmarł. Jego bliscy powiadomili o tym na jego koncie facebookowym.
W żałobnym wpisie rodzina Bartłomieja Juszczyka podziękowała za wsparcie udzielone zmarłemu, ale przeprosiła także tych, których w ostatnim etapie życia zmarły uraził lub odrzucił.
Bliscy Bartłomieja Juszczyka nawiązują do tego, że po pojawieniu się problemów wokół Grupy Adweb wdawał się on w sieci w zaciekłe często polemiki ze swoimi adwersarzami.
Dołącz do dyskusji: Zmarł Bartłomiej Juszczyk, były właściciel i szef Grupy Adweb