Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu w BSH
Nowym dyrektorem marketingu w firmie BSH Sprzęt GospodarstwaDomowego został Krzysztof Nagodziński. Zastąpił Petera Neumaiera,który pełnił tę funkcję przez ostatnie 5 lat.
Krzysztof Nagodziński jest związany z BSH od 2001 roku. Przez 5lat kierował działem technicznym, gdzie odpowiadał min. zarozbudowę sieci serwisu fabrycznego. Jako przedstawiciel koncernuuczestniczył w pracach komisji przygotowującej Ustawę o ZużytymSprzęcie Elektrycznym i Elektronicznym, którą polski parlamentuchwalił w 2005 r.
Przez ostatnie półtora roku Krzysztof Nagodziński zajmowałstanowisko product managera sprzętu do zabudowy w dziale marketinguBSH.
W ciągu najbliższych kilku lat chcemy sukcesywnie zwiększaćnasze udziały w polskim rynku AGD oraz dalej umacniać pozycjęlidera w segmencie zmywarek i sprzętu do zabudowy - mówi nowydyrektor. - Będziemy również pracować nad podniesieniem i tak jużbardzo wysokiej świadomości naszych marek wśród konsumentów, wszczególności marki Siemens.
Krzysztof Nagodziński ma 37 lat. Pochodzi z Warszawy. Jestabsolwentem Wydziału Inżynierskiego UW oraz podyplomowych studiówna warszawskiej SGH, na kierunku Zarządzania Marketingiem wPrzedsiębiorstwie. Po ukończeniu studiów pracował w firmie Hasbro(lider rynku zabawek) jako brand manager, a następnie w firmieStaedtler (artykuły biurowe), gdzie pełnił funkcję dyrektora działumarketingu.
Dołącz do dyskusji: Zmiana na stanowisku dyrektora marketingu w BSH