Zmiany kadrowe w dzienniku 'Metro'
W dziale sprzedaży dziennika 'Metro' zostało wprowadzone stanowisko kierownika ds. sprzedaży regionalnej, które od maja 2006 obejmie Rafał Mathiak.
Rafał Mathiak będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w lokalnych oddziałach „Metra", nadzór nad sprzedażą terenowych przedstawicieli handlowych „Metra", ofertę ogłoszeniową oraz strategię sprzedażową na rynkach regionalnych.
"Zamierzamy w tym roku położyć nacisk na rozwój lokalnych wydań „Metra", poszerzyć ofertę reklamową, a tym samym pozyskiwać większe wpływy z rynków regionalnych. W ten sposób chcemy jeszcze bardziej wzmocnić pozycję Metra jako dziennika ogólnopolskiego z dobrą lokalną ofertą"- mówi Joanna Parczyńska, dyrektor pionu prasy bezpłatnej.
Rafał Mathiak od 8 lat był związany z „Gazetą Wyborczą". Zaczynał w 1998 roku w olsztyńskim oddziale „Gazety" jako handlowiec, a później kierownik sprzedaży. Następnie zajmował się w Warszawie sprzedażą do wydań lokalnych „Gazety". W 2002 rozpoczął współpracę z klientami strategicznymi w Dziale Sprzedaży Bezpośredniej, a ostatnio zajmował stanowisko key account manager'a w Dziale Klientów Strategicznych „Gazety Wyborczej".
Dołącz do dyskusji: Zmiany kadrowe w dzienniku 'Metro'