Zmiany w 3M Poland
Nowy dyrektor ds. marketingu korporacyjnego i Public Affairs w 3M Poland.
Zbigniew Grabowski objął stanowisko dyrektora ds. marketing korporacyjnego i Public Affairs w 3M Poland. Funkcję tę połączy z obowiązkami dyrektora ds. programu zarządzania jakością Six Sigma.
Do zadań Zbigniewa Grabowskiego należy koordynacja działań marketingowych na szczeblu firmy, działań z zakresu PR oraz eBusiness, a także planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych. Zajmie się również wdrażaniem programu doskonalenia jakości Six Sigma, pozwalającego ograniczyć liczbę błędów i odchyleń od jakości procedur we wszystkich sferach działalności przedsiębiorstwa.
„Nasza firma ma bardzo ambitne plany na najbliższe lata - nowe inwestycje, podwojenie sprzedaży w 3M Poland oraz 3M na świecie. To wymaga szukania nowatorskich rozwiązań, które pomogą osiągnąć zamierzony cel. Jednym z nich wydaje się połączenie funkcji dyrektora marketingu korporacyjnego z funkcją dyrektora ds. programu Six Sigma. Cieszę się, że odtąd moja praca będzie polegała m.in. na starannym planowaniu rozwoju całej firmy, a nie tylko jednego z jej sektorów” – mówi Zbigniew Grabowski.
Zbigniew Grabowski ukończył Szkołę Główną Planowania i Statystyki w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii. Do zespołu 3M dołączył w 1993 roku. Poprzednio pracował
na stanowisku dyrektora handlowego rynku w sektorach Display & Graphics (materiały odblaskowe i reklama wizualna) oraz Safety, Security & Protection Services (ochrona
i zabezpieczenia).
W życiu Zbigniew Grabowski kieruje się maksymą „carpe diem”. Każdy dzień jest dla niego ważnym wydarzeniem, bo to jedyny czas, którym tak naprawdę dysponujemy. Prywatnie ceni dobrą kuchnię i literaturę. Jego ulubioną książką jest „Alchemik” Paulo Coelho. Odczytuje ją jako uniwersalną opowieść o poszukiwaniu w dalekich krainach czegoś, co jest w zasięgu ręki.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w 3M Poland