SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w Agencji Schulz

Schulz tworzy nowe działy i rozpoczyna współpracę z Palmolive

Spore zmiany zaszły ostatnio w krakowskiej agencji reklamowej Schulz.

- Krakowska full-serwisowa agencja Schulz jest jedną z czterech na świecie "expert agencies" współpracujących w dziedzinie opakowań z potentatem kosmetycznym Colgate Palmolive. Potwierdza to wysoki poziom polskich agencji - nie tylko w kreacji, ale i w zarządzaniu.
Początek przygotowań do współpracy to przełom 2003 i 2004 roku. Wtedy to Colgate Palmolive Company zwróciła się do Schulza z propozycją startu w konkursie na realizację opakowań brandu Colgate, dywizji Oral Care na 20 rynkach Europy i Azji. Zadanie polega na dostosowaniu wzorcowego globalnego designu do warunków lokalnych. Obecnie Schulz zawiera nową umowę z CP, jednak jej szczegóły nie są jawne.
Opakowania opracowane przez Schulza znajdą się na rynku polskim, czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, bułgarskim, słoweńskim, chorwackim, serbskim, macedońskim, albańskim, tureckim, rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, litewskim, łotewskim, estońskim, mołdawskim, kazachskim, uzbeckim i gruzińskim.
Pozyskać taki kontrakt nie jest łatwo. Klient sprawdzał przede wszystkim sprawność w przygotowywaniu projektów, wiedzę i standardy pracy agencji, oraz ceny. Konkurs przebiegał etapami. W pierwszym należało przygotować projekty na podstawie briefu. Drugi polegał na audycie możliwości agencji. Ostatnim etapem (do którego dotarły trzy polskie agencje) był kolejny konkurs projektów, tym razem prowadzony przez Colgate Palmolive USA (poprzednie etapy prowadził CP Polska).
Działaniami Schulza kieruje hasło "Zmieniamy konsumentów w klientów". Agencja kreuje nastawienie do marki, z myślą nie tylko o wzroście sprzedaży, ale i o jej dalszej przyszłości. Tworzy środowisko, które pracownicy nazywają "Brand Friendly" - ludzi o wysokich kwalifikacjach, traktujących markę klienta jak swoją własną - informuje agencja Schulz.

Tymczasem w agencji powstają nowe działy: handlowy oraz wyodrębnia dział opakowań związane z przyjściem z agencji Demo Effective Launching Iwony Machowskiej.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Agencji Schulz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl