Zmiany w AutoBiznes
Tygodnik AutoBiznes zmienił format
Od tego tygodnia pismo będzie ukazywało się w nieco mniejszym rozmiarze: szerokość 257 mm, wysokość 370 mm. Zmienia się także układ materiałów redakcyjnych oraz objętość. AutoBiznes będzie teraz liczył średnio 104 strony, czyli o prawie 20 więcej niż dotychczas. Cena pozostaje bez zmian.
Zmiany zostały wprowadzone w celu uatrakcyjnienia pisma. Nieco mniejszy format jest bardziej poręczny i wygodny dla czytelników. Przy okazji zmieniono styl łamania z sześcioszpaltowego na pięcioszpaltowy. Nowy układ materiałów sprawia, że gazeta jest bardziej czytelna i umożliwia prezentowanie opisywanych samochodów w atrakcyjniejszej formie. Znacznie poprawia się także czytelność ogłoszeń drobnych, których w każdym numerze zamieszczanych jest kilka tysięcy. Ukazujący się we wtorki Autobiznes jest jednym z największych i najstarszych motoryzacyjnych tygodników ogłoszeniowych wydawanych w Polsce centralnej. Ukazuje się od 1990 roku.
Zmiany w tygodniku AutoBiznes to kolejny z etapów modyfikacji jakie Trader.com (Polska) wprowadza w wydawanych przez siebie tytułach. W ubiegłym roku zmieniono m.in. wygląd pierwszej strony tygodnika AutoBit, największego pisma ogłoszeniowego wychodzącego w województwach małopolskim, śląskim, podkarpackim i świętokrzyskim. W ubiegłym roku powiększono również część redakcyjną w obu pismach. W każdym numerze redakcja zajmuje objętość od 10 do 15 stron - czytamy w komunikacie nadawcy.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w AutoBiznes